Že  dolgo pred nesrečo sem razmišljal o trening sobi, saj sem pri zunanjih treningih preveč odvisen od vremenskih ter prometnih pogojev. Naredil sem si jo v domači garaži in moram priznati, da je kar obsežen projekt.

Ker pa ni vse črno belo, sem spodaj napisal pluse in minuse, ki sem jih sam opazil.

Glavne prednosti notranjega treninga:

+ Časovna neomejenost
Ko se odločim za trening se samo spustim eno nadstopje nižje in že sem na kolesu. Nič več lovljenja svetlih ur dneva, zlasti velja to pozimi, ko je krajši dan.

+ Vreme
Triatlonec mora uskladiti 3 športe na dan in vreme mu jo lahko večkrat zagode. Ogromnokrat se mi je zgodilo, da je bilo doma lepo vreme, uro stran pa me je napral dež do »kosti«. Nemalokrat sem prišel pozimi dobesedno zamrznjen domov in so me morali drugi sleči, ker nisem več čutil telesa. Notranji trening je povsem neodvisen od vremenskih razmer.Edino pogled je lepši na sončen dan ;).

+ Čiščenje
Po par urnem treningu sta pogosto kolo in kolesar tako umazana, da bi, če bi lahko, oba stlačil v pralni stroj ;). Po končanem notranjem treningu samo počistim »lužico« pod mano-pot, ki teče iz mene.

+ Promet
Spomini na nesrečo so še zelo živi in eden od glavnih plusov je zagotovo, da pri notranjem treningu ni težav zaradi prometa. Nihče mi ne hupa od zadaj, nevedoč, da sem se izogibal oviri na cesti. Na koncu je tako manj stesa zame kot tudi za druge udeležence prometa.

+ Hidracija
Ko greš na pot pogosto vzameš česa premalo ali preveč. Če slučajno kaj pozabim samo pokličem v višje nadstropje in mi to dostavijo. Precej super, kajne? Velik plus je tudi, da mi pijača ne zmrzuje (pozimi) ali se mi ne segreva (poleti).

+ Družba
Sedaj se mi lahko na treningu pridruži kdo od mojih najbližjih, kar prej ni bilo možno, vsaj na kolesu ne. Čas v družbi teče zelo hitreje. Poleg tega me lahko popravlja in opominja na kvaliteto treninga.

Glavni minusi notranjega treninga:

– Vitamin D
Vsi se dobro zavedamo pomena vitamina D. Pri zunanjih treningih si, zlasti pozimi, ko ga še bolj potrebujemo, več ur izpostavljen soncu kar pa pri notranjih nisi.

– Razgiban teren
Kljub temu, da je promet stresen faktor, ura teče hitreje. Po klancu gor, po klancu dol in si že na polovici treninga. Pri notranjem treningu pa je dogajanja zelo malo. Tudi ni oddiha po klancu navzdol.

– Motivacija
Poznane točke so za motivacijo v stilu: » Samo še do naslednjega ovinka ali naslednjega stebrička.« Notranji trening je za psiho precej težji, saj imaš pred sabo le zid ali v boljšem primeru lep razgled.

– Druženje
Vsaj za vikend se mi dobri rekreativci radi pridružijo na treningu. Meni je odlično, ker ta čas izkoristimo za druženje, hkrati pa opravim še trening. Prostorska stiska pa pri notrajem treningu ne omogoča tako množičnega skupinskega treninga, kot si ga lahko privoščimo zunaj.

– Velika poraba brisač 😀