• Pokrajina: Prekmurje
  • Kilometrina: 130 km
  • Višinska razlika: 712 m

Trasa: Moravske Toplice – Martjanci -Vaneča -Mačkovci – Gornji Petrovci – Šalovci – Krplivnik – Domanjševci – Berkovci – Prosenjakovci – Pordašinci – Motvarjevci – Kobilje – Dobrovnik – Mostje – Dolga Vas – Lendava – Črenšovci – Gornja Bistrica – Stročja Vas – Ljutomer  – Križevci pri Ljutomeru – Veržej – Lipovci – Ivanci – Mlajtinci – Tešanovci – Moravske Toplice

Prekmurje je moje vsakoletno kolesarsko prizorišče, kjer še odkrivam kolesarske poti. Tokrat sem skušal odpeljati nekaj daljšo turo in mislim, da mi je uspelo. Na poti ni bilo veliko prometa, ceste solidne, veliko pa je tudi kolesarskih stez.

Moje izhodišče je ponavadi v Moravskih Toplicah – Prekmurska Vas. Ko pridem do glavne ceste za Mursko Soboto zavijem levo in vozim po cesti do krožišča v vasi Martjanci. V krožišču izberem prvi izvoz (Hodoš, G.Petrovci). Sledi slabih 30km vožnje (Moščanci-Mačkovci-G.Petrovci) po razgibanem terenu z manjšimi »hupserji«. Malo pred vasjo Hodoš je odcep za Krplivnik in Domanjševce, tu zavijem desno. Po približno 1km se teren začne počasi vzpenjati in za tablo, ki označuje konec Krplivnika me čaka kakih 500m malo strmejšega klanca. Sledi spust do vasi Domanjševci, pri odcepu za Prosenjakovci zavijem levo. Kmalu za odcepom se cesta ponovno začne dvigati, klanec pa ni prehud in ne predolg. Ko pridemo na vrh sledi spust do vasi Berkovci, ker je potrebno paziti, da nisem prehiter saj v križišču nimam prednosti, zavijemo levo. Sledim tablam za Kobilje sledijo pa vasi Prosenjakovci, Pordašinci in Kobilje. Predno pridem do vasi Kobilje je kakšnih 2km malo slabše ceste. Tu se jaz vozim bolj po sredini voznega pasu kjer je malo boljše. Običajno na tem delu skoraj ne srečaš avtomobila in z vidika varnosti ni tako problematično vseeno pa previdnost nikoli ni odveč. Na koncu vasi Kobilje zavijem desno proti Dobrovniku. Po 1km vožnje nas čaka še zadnji klanec in potem spust do Dobrovnika. Od tu naprej me čaka samo še več ali manj ravnina (dobrih 70km). V Dobrovniku v krožišču je manjša Mercatorjeva trgovina, kjer lahko kupiš pijačo ali kaj za prigriznit, če pa potrebuješ samo napolniti bidon z vodo je bližini tudi pipa z vodo. Od Dobrovnika naprej sledim tablam za Lendavo (dobrih 13km do centra). V centru Lendave je dobra slaščičarna Vienna, če pade sladkor ga lahko tukaj nadomestiš. Če ti je ljubša Petrolova črpalka jo najdeš če se pelješ po Kolodvorski ulici proti avtocesti. Ob tej ulici je tudi vrsta trgovin. Pot nadaljujem čez nadvoz avtoceste za Madžarsko proti Hotizi nato Črenšovcem. V Črenšovcih zavijem levo proti Razkrižju. Ko pridemo v Razkrižje v križišču zavijem desno za Ljutomer in po dobrih 7km sem v centru Ljutomera. Za menoj je že 100km poti in priložnost za okrepčitev. V Ljutomeru najdemo veliko raznovrstnih okrepčevalnic, tudi Petrolova črpalko.

Do cilja je ostalo še približno 30km čiste ravnine. Če ne piha veter v prsa 30km hitro mine skozi mesta in vasi Noršinci pri Ljutomeru, Križevci, Boreci (v rondoju 1. izvoz), Veržej, Lipovci, Gančani. Ko prečkamo avtocesto in se peljemo proti Bogojini približno na polovici zavijemo levo za Ivance in peljemo do vasi Mlajtinci kjer zavijmo desno proti vasi Tešanovci. Na poti proti Tešanovcem je restavracija Oaza, ki jo priporočam vsem ljubiteljem žara. Ko pridemo do križišča v Tešanovcih zavijemo levo in po približno 2km prispemo na cilj.

Sam sem porabil za vožnjo nekaj malega več kot 4 ure.