Trasa: Trata – Škofja Loka – Zminec – Poljane nad Škofjo Loko – Hotavlje – Leskovica –Spodnja postaja Počivalo –  smučišče Cerkno: Restavracija Alpska Perla – Spodnja postaja sedežnice Počivalo – Spodnja postaja sedežnice Brdo  – Davča – Zali Log – Železniki – Selce – Trata

Prevoženi kilometri : 76 km

Štartam malo pred Škofjo Loko na parkirišču pri ind.coni Trata. V Škofji Loki zavijem levo proti Zmincu – Logu nad Škofjo Loko- mimo Poljan nad Škofjo Loko-naprej po glavni cesti mimo Gorenje vasi do Hotavelj. Tu je odcep na desno za smučišče Cerkno. Od tu dalje se držim oznak za smučišče, ki me pripeljejo do spodnje postaje sedežnice Počivalo. Od Počivala do smučišča ( do Restavracije Alpska Perla) je še 4 km klanca. Večinoma asfaltiranega, le zadnjih 1,5 km je makadam.  Za piko na i se na koncu zadnjih 100 m »postavi pokonci«.

Popijem kokakolo in jo mahnem luštno navzdol po isti poti do sp. sedežnice Počivala, nato pa do križišča (pazi, da zaviješ desno, drugače prideš v dolino do Cerknega) za Škofjo Loko, kjer je potrebno zavit desno spet v klanec. Cca 2 km je še klanca do spodnje postaje žičnice Brdo. Od sedežnice Brdo do Zalega Loga pa le navzdol… Pri Zalem logu zavijem desno preko Selc do Škofje loke in do Trate…

Priporočam vsem, ki obožujete klance in lepe razglede 😊