Trasa: Radovljica – Begunje na Gorenjskem – Slatna – Srednja vas – Bistrica pri Tržiču – Tržič – Žeje – Podbrezje – Podnart – Kamna Gorica – Lipnica – Radovljica

vzpon: 530 m
dolžina: 45 km

Pot pričnemo v Radovljici in se po rahlo vzpenjajoči se cesti peljemo skozi Novo vas proti Begunjam na Gorenjskem, kjer pred odcepom proti Dragi zavijemo na desno proti Tržiču, kjer nas pričaka zelo kratek, a precej strm klanec. Pot nadaljujemo skozi Slatno, Srednjo vas do Brezij pri Tržiču. Cesta ‘pod gorami’, je precej razgibana, kar je res super za trening, je pa tudi precej ovinkasta, pri čemer moramo biti pozorni na avtomobile in motoriste, ki včasih nekoliko prehitro pripeljejo v kakšen ovinek. Ves čas od Slatne do Brezij pri Tržiču se nam ponujajo prelepi pogledi na Gorenjsko.

Od Brezij pri Tržiču do Tržiča nato sledi kakšna dva kilometra dolg spust, kjer si lahko damo duška, če imamo potrebo po mrzli in izredno čisti vodi, si jo lahko kmalu po začetku spusta pred prvim ostrim ovinkom v vodnjaku na levi nalijemo in se osvežimo. Ko se pripeljemo v Bistrico pri Tržiču, na prvem križišču zavijemo na levo, nato pa skozi podvoz do glavne ceste, ter ponovno levo po klancu navzdol mimo bazena do semaforja, kjer zavijemo ostro desno. Peljemo vseskozi po cesti naravnsot mimo Križ, kjer je vse do Žej cesta povsem ravninska in zelo dobro pregledna. Na tem delu lahko razvijemo precejšnjo hitrost in uživamo na aero barih, pozorni moramo biti le na stranske poti , ki se vsake toliko priključijo glavni cesti, da bi nas kakšen od voznikov ne spregledal, saj hitrost hitro naraste tudi preko 45 km/h. Ko pridemo do odcepa, ki zavije proti Strahinju, pot nadaljujemo kar naravnost pod podvozom, nad katerim je avtocesta Ljubljana – Jesenice, na rondoju se odcepimo proti Podbrezjam. Tudi na tem delu je cesta precej razgibana, in sicer takoj za krožiščem sledi rahel spust, nato pa rahel klanec proti Podbrezjam, kjer pot nadaljujemo po klancu navzdol proti Posavcu. Po približno dveh kilometrih blagega spusta skozi gozd zavijemo na levo proti Podnartu. Ko prečkamo železniško progo se obrnemo na levo in nato vseskozi po ravninski cesti vozimo do Lipnice, kjer v križišču zavijemo desno proti Kamni Gorici. Cesta je precej ravninska oziroma se malenkost dviguje, ravno toliko, da rahlo začutimo noge.

Ko pridemo do Lancovega sledi spust proti reki Savi, po prečkanju mosta se pričnemo dvigati in v prvem križišču izberemo desno pot proti središču Radovljice in se peljemo skozi stari del mesta do naše izhodiščne točke. V kolikor ne želimo peljati skozi staro mesto jedro, lahko namesto desne poti po prečkanju mosta čez Savo ostanemo na glavni cesti in se po klancu peljemo do Lesc, nato pa po povsem ravninski cesti oziroma kolesarski poti, do Radovljice.